Kort!!

publicerat i Vardag;
När jag var hos mamma hittade jag ett fotoalbum med kort på Alex när han var liten och sånt!! Blev så glaaad, trodde alla dom korten blev kvar i Ånge. Har suttit och kollat på dom om och om igen.

Nu ska jag diska och dammsuga som jag typ gör hundra gånger om dagen känns det som. Askungen kan slänga sig i väggen typ:D Men man får skylla sig själv när man har två hundar som drar in allt mellan himmel och jord. Idag när jag gick till stallet kände jag att nån tittade på mig och det var Bodil!!!! Hon satt i diket och kolla på mig och när jag ropade på henne kom hon och jamade. Jag blev så glad och höll på att pussa ihjäl henne. Men sen ville hon ner också drog hon igen. Så nu dröjer det väl en vecka innan hon kommer igen:( Men nu vet jag att hon lever iaf!!

Snart bär det av till stan med mamma och Alex så nu måste jag sätta fart:)

Puss&kram!

Kommentera inlägget här :