Ingen dans

publicerat i Vardag;
Det var ingen dans ikväll. Jag som har stressat som en tok. Men då fick jag ju något gjort iaf:P Jag tror jag ska gå ut en sväng och kratta eller nå sånt. Jag har precis kört ut ungarna, Alex köpte ett nytt spel igår i stan som dom har suttit och spelat. Men det är lite för fint ute för det nu.
På lördag är det sista april, längtar!! Och på måndag börjar jag på min nya praktikplats:) Jag börjar halv tio på morron så det är ju lite på gott och ont det med. Kommer hem sent på eftermiddagarna men då har jag hela morron på mig att motionera hundarna och sånt istället så det är ju bra. Men mina älsklingar kommer väl svälta ihjäl innan jag kommit hem;)


Vitsippor igen då eftersom vi inte hittade blåsippor:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av viki:

Var ska du praktisera?

Fina bilder du har.

2:a kommentar, skriven , av Jennie:

Sv: Jag ska praktisera på Harmångers Trädgård:) Tack så mycket!

Kommentera inlägget här :