I brist på annat att göra;)

publicerat i Personligt;
Har du mer än 20 st sms i inkorgen?
Japp
Vad står det i ditt 23:e?
Okej okej! Kyss
Och vem var det ifrån?
Min älskling♥
Är han/hon snygg?.
Snyggaste som finns;)
Smsar ni ofta?
Nja beror på. Vi bor ju ihop:)
vad står det i ditt 18:e sms?
Hej gumman:) Jag har fått jobb på fredag.Men om jag inte får jobb på torsdag ska vi åka in till stan då? Kram kram:)
Och det var ifrån?
Johanna
Är han/hon farlig?
Hehehe de vet mann aldrig;)
Hur farlig?
Inte ett dugg om jag ska vara ärlig:P
Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då?
Älsklingen
Johanna
Ulrica
Malin
Maria
Nina
Pernilla
Peter
Viola
Wilgot
Zandra
Zimone
Jenny
Jennie
Amanda
Svärmor
Pappa
Alexenander
Kent
Carina
Emilia
Erica
Faster

Smsar du ofta?
För ofta!!
Hur många sms har du skickat?
Vet inte hur man kollar det:)
hur många mms har du skickat?
Vet inte det heller:P
hur lång tid har du pratat sammanlagt i din telefon?
Ingen aning
beroende?
:/
Vem ringde du senast?
Älsklingen
mottagna samtal?
Älsklingen
mamma
Wille
Johanna
Erica
Amanda
Maria
pappa
faster
Jenny

snyggast på din kontaktlista?
Älsklingen<3
Om du går in på dina bilder, vad är det första du ser?
Alexander<3
Hur många bilder har du?
67
Vilken är din favoritbild?
På min häst Ida:)
Har du varit helt ärlig nu??
Klart jag har!

Kommentera inlägget här :