Grattis till mig då:)

publicerat i Vardag;
Gomorron:) Usch den här dagen hade ju kunnat börjat såå mycket bättre. Helt igenslaggad för förkylningen och huvudet bara spränger. Plus att min snus är helt borta!! Så det har varit helt hysteriskt här på morron i jakt på den. Men jag hittar den inte och då blir man ju hundra gånger så sugen på en snus. Då måste man ju bara ha en. Så Stefan fick baka en liten snus av hans och sakta men säkert känner man lugnet igen:P Men fy faaan rent ut sagt för baksnus!

Kvällen igår blev jätte rolig, Det var så grymt gott med grillat. Mycket folk var det också:) Men städningen efteråt är aldrig kul. Har disken kvar och gruvar mig så sjukt mycket. Inte ett glas rent finns det. Men men det var det värt:)

Ska ligga här och dega ett tag till sen ska bär det av till mamma. Hon och Alex har bakat tårta till mig och det ska bli så gott!!

Hörs sen!! :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Grattis gumman! du kan väll komma hit imorgon? :)

2:a kommentar, skriven , av Becca:

hopppas du hade en toppen lördag?? :D

va gör du idag? :)

3:e kommentar, skriven , av Lindha:

Men Jennie, när det är din födelsedag då ska du inte behöva diska. Då är det alla andra i hushållet som ska ställa upp och fixa sådant. Du ska dessutom få god mat(som du slipper laga själv) och bli bortskämd idag. Grattis yster! <3

4:e kommentar, skriven , av Jennie:

Sv Lindha: Hahahaha, nää man ska verkllgen inte behöva diska på sin födelsedag:/ Stackars mig!!



Kramen

Kommentera inlägget här :