Freedag!!

publicerat i Vardag;
Jag är så sjukt trött så det finns bara inte. Nyser som en tok och känns som jag har grus i ögonen typ. Grymma liv:P Jag kommer allvarligt bli knäpp om jag inte blir riktigt frisk snart. Jag hatar att gå och vara halvdålig hela tiden. Varför kan inte bara skiten bryta ut då ist!
Idag ska jag åka till stan med mamma och Alex. Men först ska jag till stallet och göra det klart och sen ut i skogen med hundarna. Man gör typ inget annat än att går. Först till stallet och dit är det nog tre km och sen hem och sen ut i skogen och gå igen. Men det är sommar snart så det är bara bra för extra kilona man alltid lyckas lägga på sig under vintern.
Ingen mjölk har vi hemma heller så nu ska jag försöka dricka mitt kaffe utan mjölk, usch det är inge gott kan jag lova! Men jag behöver mitt kaffe för att vakna till liv på morron. Så det är bara att pina i sig, det är nog en vanesak det där. Förut måste jag alltid ha socker i kaffet också men det tycker jag är vidrigt nu. Kanske kan bli lika med mjölken med lite tur:)
Nu ska jag läsa lite bloggar och sen ska jag iväg. Vet inte riktigt när vi ska åka in så det är lika bra att sätta fart så man är klar. Ska väl ta en svängom med min käre kratta också idag. Det är sjukt mycket gräsmattor här kan jag lova!

Hörs sen!

Kommentera inlägget här :