Elavbrott

publicerat i Vardag;
Japp kommer man hem från stallet och ska döna lite musik då också finns det ingen el! Allt är bara svart i hela huset! PANIIIK!!!! Men så ringde Erica precis och dom hade inte heller någon el. Skönt:)

Pernilla har varit här idag och följde med mig till stallet och snosa på hästarna. Vi satt och drack kaffe och prata om allt mellan himmel och jord. Känns som det var hundra år sen vi gjorde det. det var sååå roligt att hon kom och hälsa på. Jag, Alex och mamma ska ta bussenn till stan kvart över tre så jag måste väl börja sätta fart gissar jag. Får inte glömma byxorna jag ska byta. Lika bra att lägga fram dom annars glömmer jag dom såklart:)



Mys i hagen:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av SHORTYS:

gud vilken snygg design du har =)

Kommentera inlägget här :