Alex sover♥

publicerat i Vardag;
När jag skulle ropa till Alex att maten var klar låg han och sov. Det händer nästan aldrig med hans överenergi, så han är nog riktigt dålig ändå stackarn:( Skönt att han får sova lite då iallafall, gruvar mig bara för att han kanske inte somnar ikväll istället.

Jag tog ett glas mjölk till maten och guuh va gott det var! Annars brukar jag alltid dricka vatten till maten men va fan man kan ju lyxa till det ibland;)

Har precis pratat med Maria på chatten om vad som hände med våra långpromenader. Förut gick vi varenda dag och det var så skönt plus att man samnar så skönt på kvällarna. Funderar på om jag ska ut på en ikväll fast man kanske borde lugna sig till man är bättre i förkylningen. Fast frisk luft är bara bra så länge man inte anstränger sig så jag ska fasen ut ikväll! Ska bli så skönt:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara ~ Candis:

SV. Ja de är ju alltid bra och vara ifrån varandra :)) då kan man få en chans att sakna den andra :D

2:a kommentar, skriven , av A N G E L I J N A:

följa varandra på bloglovin?:)

Kommentera inlägget här :